دورية أكاديمية

Antecedents and consequences of consumer hope for the brand of hydroderm with the moderating role of brand charisma

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Antecedents and consequences of consumer hope for the brand of hydroderm with the moderating role of brand charisma
المؤلفون: Rastgar, Abbas Ali
المساهمون: Taheri, Ghazale (VerfasserIn); Garbollagh, Hooshmand Bagheri (VerfasserIn); Nejad, Omid Solati (VerfasserIn)
المصدر: Central European business review : Prague, vol 11, issue 3, pg. 17-38. 2022
اللغة: English
نوع المنشور: Aufsatz in Zeitschriften (Article in journal)
نوع الوثيقة: Elektronische Ressource im Fernzugriff
Manifestation: Unselbstständiges Werk [Aufsatz, Rezension]
DOI: 10.18267/j.cebr.293
رقم الأكسشن: EDSZBW1824156480
قاعدة البيانات: ECONIS